Українська мова Шосте квітня І.Словниковий диктант (в кожному слові підкресліть орфограму): морфема, ескіз, діаграма, вілла, диплом, Африка, ефіроолійний, імміграція, інгредієнт, Калькутта, Таллінн, інтерв’ю, ін’єкція, миш’як, інтер’єр, ювілей,форпостний. ІІ. Зробіть синтаксичний розбір речення (над словами писати види головних та другорядних членів речення: простий чи складний підмет і присудок; узгоджене/неузгоджене означення; прямий/непрямий додатки; обставини місця, часу тощо): Фантазіє, богине легкокрила, ти світ злотистих мрій для нас одкрила. ІІІ. Перегляньте відеоурок «Поняття про відокремлення». 1.Хлопець ішов поволі, спохмура позираючи собі під ноги (ускл. відокр.обставиною, вираженою дієприслівниковим зворотом). 2.Вітрила, зафарбовані сонцем, схожі були на крила чайок (ускл. відокр. означ, вираженим дієприкметниковим зворотом). 3. Ягід навколо, особливо дикої малини, була сила-силенна (ускл. відокр. додатком). 4. А він всміхається,привітний (ускл. відокр. означен, вираженим одиничним прикметником). ІV. Прочитайте правило на с.148 і виконайте письмово 3,4 речення зі слайду «Поширте речення відокремленнями» (див. відеоурок).
Домашнє завдання 1. С.148 вивчити. 2. З підручника «Українська література» (с.142) виписати 3 речення з відокремлени ми членами, підкреслити ці відокремлені члени відповідно до їх синтаксичної функції. Якщо виникли запитання, скористайтеся електронною поштою: Или сюда, указывая предмет, дату урока и срок сдачи. Например: укр. яз., 6.04, до 9.04. | |
Категория: Дистанционное обучение | Добавил: levchenkoia (06.04.2020) | |
Просмотров: 387 |
Всего комментариев: 0 | |